روابط عمومی ویترین یک سازمان است

روابط عمومی ویترین یک سازمان است
روابط عمومی ویترین یک سازمان است و نقش اساسی درانعکاس عملکرد بخش های مختلف یک شرکت دارد .

مهندس محمود خسروی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که به مناسبت روز روابط عمومی  و ارتباطات   در جمع کارکنان   دفتر روابط عمومی و بین الملل  این شرکت سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود:نقش بی بدیل  روابط عمومی در  ارتقای جایگاه یک سازمان  و معرفی دستاورد های یک شرکت بسیار با اهمیت است .

وی در ادامه ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران U از عملکرد  کارکنان دفتر روابط عمومی و بین الملل  در یک سال اخیر تقدیر و اظهار امیدواری کرد اقدامات این مجموعه  با اثر بخشی مثبتی که در افکار عمومی دارد تعاملات مشتریان ،رسانه ها و مخاطبان را با سازمان ارتقاء بخشد.

در آغازاین جلسه آقای حامد اسماعیلی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل در گزارشی از عملکرد دفتر روابط عمومی گفت: ما در   یک سال اخیر  تلاش کردیم با تعاملاتی که با خبر نگاران داشتیم اخبار منفی این حوزه کاهش یابد ؛ همچنین با هماهنگی این مجموعه تابلو سر در تمامی نمایندگی های شرکت ارتباطات زیرساخت  در سراسر شرکت تعویض شد.

جهت دریافت گزارش تصویری اینجا را کلیک نمائید.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۳۲
تعداد بازدید : ۷۹۹